Friday 25 February 2011

duduk kat rumah besarkan badan je ke?

ada saja yang tak kena bila kita tak bekerja selepas tamat belajar...... antara soalan yang selalu aku dengar:

  • tak sambung study kat mana2 IPT ke?
  • tak mintak kerja?
  • tak pergi tolong ayah ibu kat kedai?
  • bila nak mintak kerja?
  • dk kat rumah goyang kaki je ke?
hello!!! saya baru je habis study hujung tahun lepas la.... lagi pun bukan duduk goyang kaki, besarkan badan je. dah banyak isi resume online, hantar resume kat syarikat2 n kilang2. tp bukan kuasa aku utk masuk mana2 syarikat utk kerja n bukan kuasa aku utk msuk je mna2 IPT utk sambung study.... semua tu ada procedure yg nk kena ikut... 
sekarang..... projek tengah berjalan.sebenarnya dah lama  nk bt projek aku ne tapi mak cik2 semua yang dok asyik ngutuk aku 2 sabar ya.... tgk la nnti.....

No comments:

Post a Comment